Peugeot 607 logo                                                          gamyba: 2000 - 2010m 607 sonas

 SEGMENTAS: E (limuzino klasė)

 

Aprašymas

Trumpai apie modelį

Peugeot 607 priskiriamas E klasei (segmentui), jo pagrindiniai konkurentai tai vokiški: Mercedes Benz E klasė, BMW 5-oji serija, Audi A6 ir prancūziški Citroen C6 bei Renault VelSatis. Pristatytas 1999 metais, o gaminti jis buvo pradėtas 2000 metais ir pakeitė iki tol pardavinėtą Peugeot 605. Tai buvo pirmasis automobilis pasaulyje, kuriame įdiegta kietųjų dalelių filtravimo sistema (FAP). Tai tikrai patikimas automobilis. Daugelio nusikalbėjimai, jog šio modelio elektronika labai genda, tėra "draugas sakė“ atgarsiai, kai paklausus kas tiksliai buvo su juo negerai, nieko tikslaus negali pasakyti. Taip, pirmųjų gamybos metų Peugeot 607 tikrai turėjo keletą elektronikos problemų, kaip variklio skyriaus saugiklių dėžė bei gendančios uždegimo ritės 3,0V6 benzininiame variklyje. Ir visgi tenka sutikti, jog kuo daugiau automobilyje įrangos, tuo daugiau šansų kažkam sugesti. Tai normalu. Paimkite tų pačių metų Mercedes Benz E, tai šis modelis elektronikos gedimų turės bemaž du kartus daugiau nei apkalbamas prancūzas. Reikėtų pridėti, jog ir išlaidos remontui, mažiausiai 2-3 kartus mažesnės nei E klasės Mercedes‘o ar BMW 5.

Daugelis linkę kalbėti, jog šitas modelis turi labai daug problemų su kietųjų dalelių filtru (FAP), tačiau tai ne gedimas, tai yra filtravimo sistema, kuriai atitarnavus ją reikia keisti/aptarnauti arba kitais būdais ją apeiti (išprogramavimas). Šiaip ši sistema sklandžiai veikia iki 200-250 tūkst. km. Jeigu kietųjų dalelių filtro problema nesprendžiama LAIKU, galima susilaukti DIDELIŲ problemų su turbinomis, uždegusiais purkštukais, užsikišusia dervomis įsiurbimo sistema ir kt. - o tai jau didžiulės išlaidos remontui. Čia tinka posakis "Lenk medį kol jaunas", patartina tik nusipirkus automobilį apžiūrėti pas specialistus "FAP" bei "EGR" (antrinis dujų panaudojimas) resursą bei veikimą.  Dažniausiai parvažiuojantys iš Europos pigūs Peugeot 607 būna visiškai susidėvėję ir skaičiuojantis pusę milijono kilometrų, nors skydelyje gražiai pūpso rida 182000km... Patikėkite, tikros ridos Peugeot 607, kad ir turintis 250 000km ridą, bus labai gerai išsilaikęs iš techninės pusės, tiek viduje.

607 galas      607 priekis

Vakarų Europoje, šis modelis buvo labai plačiai naudojamas TAXI parkuose, nes tai patikimas, erdvus, ekonomiškas bei pigiai eksploatuojamas automobilis. O jei naudojamas TAXI, tai kalbų apie patikimumą neturėtų kilti. Žinoma, nereikėtų limuzino klasės eksploatavimo kaštų lyginti su „Golf“ (C) klase. Tai vėl dažnas tūlo lietuvio poelgis, kai turint pinigų kurių užtenka VW Golf, už tą pačią sumą nusiperkamas Peugeot 607. Tada prasideda beviltiškas aimanavimas „Oij kaip viskas brangu, ne veltui sakė PEŽO...“. Iškyla klausimas, tai kodėl pirkote limuzino klasės automobilį, kai VW Golf tiesioginis konkurentas 2 klasėmis žemiau nei Peugeot 607. Jūsų pasirinkimas turėtų būti Peugeot 307, tikrai ne Peugeot 607. Deja, šitas daugumai nėra suprantama, o geras ir be problemų Peugeot 607, tų pačių metų, nekainuoja pigiau nei tiesioginiai jo konkurentai. O nusipirkus tikrą „lavonėlį“ bėdoms galo tikrai nebus...

 

 INFORMACIJA PILDOMA.